Regn, regn och åter regn

Ska det aldrig ta slut? Vareviga morgon när jag vaknar ser jag bara en grå jävla himmel och regnhelvete som smattrar mot gator och torg. Tänkte för mig själv... vad är det värt att investera i nu? Vad kan jag ha användning för i ett fucking jävla land som bara pissar ut regn på sin befolkning. Jooo, det ska jag säga dig, ett par gummistövlar är precis vad man investerar i när man bara har med sig ett par gympaskor (med femtusen hål i), ett par klackar och ett par vita tygskor till Luleå, som var så "fint och varmt förra hösten"... Hittade ett par som jag hoppas är någorlunda vattentäta (ja, ni hör vilken optimist man blir av att aldrig se solens strålar) på Skopunkten idag.

Hittar ingen bildjävel på dem, men de är inte så märkvärdiga. Svarta, halvlånga och med lite vid snörning där framme (punkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0