Klappat och klart!

Nu har jag varit och skrivit på kontraktet för lägenheten, så jäkla gott att ha det fixat!! :) Nu hoppas jag bara på att jag får tillgång till den ett par dagar tidigare så att jag kan få in alla mina saker där innan jag åker hem igen.

Btw, Annika är en sjukt bra sambo, jag kommer hem och det är städat och som om att det inte vore nog lyckas hon peppa mig att sitta och skriva på en av rapporterna, väldigt välbehövligt :) Stort tack sambo!

Kan även skvallra om lite glamour på skolan. Hockeyproffset Mikael Renberg har börjat studera till sjukgymnast på LTU, hur ballt är inte det?! Eller bara jag som är kändiskåt? (det mest troliga är det sistnämnda alternativet)

Snart blir det träning med Pepp, välbehövligt efter ännu en regnig dag här i Luleland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0