Inredning

Åhh jag vill åka till IKEA och ett H&M med inredningsprylar samt svänga förbi hemtex och bara shoppa loss på kuddar, nya sängkläder och kanske nya gardiner. Är hopplöst inredningssugen nu när jag har en ny lägenhet (kan tillägga att Jörgens ALLTID ligger risigt till också). Vill även köpa ljus, ljusstakar, blommor, måla en viss byrå vit och ta tillbaka min soffa från min bror... Men vi får se hur det blir med allt, det märks väl som allt annat :)

Kan inte fatta att jag har mindre än två veckor kvar på min VFU här uppe. Känns lite läskigt att tiden går så fort. Men samtidigt bra att dagarna är roliga och lärorika. Har dock ett par arbeten som måste skrivas och vill helst ha dem klart tills jag kommer tillbaka till Tranås, dvs helgen lär bli rolig för min del.

Nu blir det sängen. Hoppas att TryggHansa hör av sig ang. hemförsäkringen så att jag kan skriva på mitt kontrakt. Har jag inte hört ngt imorgon så får jag ringa så att jag kan gå till Lulebo på torsdag, vill ha min lägenhet NU!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0