Äntligen

är jag frisk och kunde igår köra första träningspasset på 10 dagar. Hur skönt som helst att få svettas ordentligt med spinning, ikväll blir det lite lugnare med yoga, men ack så behövligt :) Idag har vi haft städdag i samboland (kan tilläggas att alla torsdagar är städdagar), plus att jag har hunnit tvätta lite inför helgen och igår gjorde jag lite matlådor. Detta betyder att jag kan supa (lördag) och ligga bakfull (söndag) utan att behöva lyfta ett finger inför början av nästa vecka!

Praktiken rullar också på, känns sjukt lärorikt måste jag säga. Men kan inte fatta att vecka 3 snart är avklarad, inte långt kvar tills jag är tillbaka i Tranås med andra ord... :)

Fick även en pratstund med Sophy idag, lovely! Måste göras om snart!! :)

Det var väl allt för nu...

Kommentarer
Postat av: sophy

det var mysigt! skype får bli vårt nya medium :)

2011-09-16 @ 08:57:56
URL: http://sofiaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0