Tidig helg!

Åhh vad skönt det är att bara jobba tom torsdag! Känns som om man har så mkt mer energi till allt och alla då. Kanske är ngt att tänka på inför framtiden... Denna dag har i vilket fall bestått av jobb och träning. Så himla skönt att röra på sig efter att ha jobbat 10 h och bara få tänka på ingenting. Helgen känns redan ganska så fullspäckad, men rolig med födelsedagskalas, avskedfest, morgonpromenad och mysfika :)

Nu funderar jag på att baka lite mera bröd så att jag och min man kan ha en riktig mysfrukost imorgon!

Btw så hittade jag den här ljuslycktan för halva reapriset, dvs 50:- häromdagen, plus en fruktskål i samma stil :) Hänger ett hjärta längst ner som inte syns på den här kassa bilden, men en bild är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0