Ost & Vin

Sjukt dålig på att uppdatera nuförtiden, men dagarna flyger iväg och jag öppnar knappt datorn efter jobbet. Men nu är det helg (eller jag tjuvstartade och var ledig igår också). Kvällen kommer att tillbringas med världens goaste stalltjejer hemma hos Jennie. Ska drickas vin och ätas ost och kex i mängder! Ska bli så himla kul att träffa alla då vi inte gör det så ofta :) Imorgon toppar vi laget och tranås-finest sluter upp till en heldag i varandras underbara sällskap, kan det bli en bättre helg? Joo, Jörgen, mannen i mitt liv, kommer hem med en förstärkare och högtalare som man kan koppla in antingen i mobil eller dator som han säger att jag kan ta med mig upp till Luleå. Fy fan vilka jävla fester vi ska ha nu för det är bra ös i den :)

Nöjd tjej i sin egna soffa igen, bytte förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0