IKEA med la familia

Jag är en hemsk flickvän ibland, som idag tex när jag släpar med min övertrötta pojkvän till IKEA och A6 i Jönköping tillsammans med min familj. Vem vill gå på IKEA när man knappt har sovit något och det är helgen efter löning? Men, men a man got to do what a man got to do...eller?!

Införskaffade i vilket fall lite saker till den nya lägenheten i Luleå. Bland annat ett avlastningsbord att ha bredvd köksbänken då jag vet att det är brist på detta i den här lyan. Köpte även en ny bäddmadrass och lite grytor, krukor, plastväxter, verktyg m.m. Sen ska jag ha med mig ett soffbord hemifrån plus att jag ska köpa en svart klippan soffa av en kompis och eventuellt en matta. Så man ska nog kunna få ordning på den här lägenheten också :)

Direkt efter jkpg åkte vi hem till Mami och Papi där det bjöds på middag, efterrätt och godis. Kom hem till oss och var så jävla mätt så jag trodde att jag skulle spy. För att bättra lite på samvetet vart det en löprunda, den första på ett par månader (var tvungen att inviga ett par nya, lite tjockare löpartights som jag köpte idag), och det kändes så jävla fint i lungorna, benen och i hjärtat. Fan vad fint det är att springa på hösten, like it, love it!

 

 


Kommentarer
Postat av: sofia

fina grejer! tycker man har helt rätt till det som flickvän? haha.

2011-11-01 @ 22:28:54
URL: http://sofiaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0