En dag

I söndags var jag på bio med mami och kollade på filmen En dag som är baserad på boken med samma namn. Läste boken i somras när vi var i Italien på semester och måste nog säga att den är bättre än filmen, men det är väl som det brukar vara? Dock himla mysigt att sitta i en biosalong och småäta på popcorn, kan knappt bärga mig till Twilight kommer!!

Idag är jag ledig från praktiken, så tanken är att jag ska försöka få lite gjort med min journaluppfift som ska lämnas in söndag nästa vecka. Vet att jag inte kommer att kunna arbeta med den när jag är i Luleå så måste få den klar här hemma. Har egentligen bara artiklarna kvar till den, men fasen vad dålig jag är på att söka artiklar!! Tycker det är svinjobbigt, men men, måste göras!

Dagen kommer i vilket fall få ett trevligt avbrott när Cheap Monday har sin sale bara fem min härifrån :) Ska gå och spendera varenda korvöre jag äger och har :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0