Så var det dags...

att bege sig upp till de norrländska skogarna igen :) Idag gjorde jag min sista dag på VFU:n, känns nästan overkligt vad snabbt 10 veckor kan gå. Är dubbla känslor med allt, men det är väl också bra på sitt sätt :) Är så tacksam att jag har fått möta så snälla och fina patienter som till och med ger mig presenter (ser mellan fingrarna eftersom jag är student, är väl oetiskt egentligen...). Igår bakade en dam en kaka med pepparkakssmak och lingon till mig, idag fick jag en present av en annan, hur glad blir man inte? Obeskrivligt glad kan jag säga! :)

Nu ska det sista packas... blir bara slöare och slöare med det där med att packa :/ Men nu så, nu ska jag få tummen ur :)

Den här lilla sötnosen fick jag :)


Kommentarer
Postat av: sofia

mysiga patienter! och ja det får man se mellan fingrarna för ;) haha ja, jag tyckte vi fick till tim burton-temat rätt bra :)

när kommer du hem nästa gång?

2011-11-03 @ 09:45:39
URL: http://sofiaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0