11-11-11

Tror att varenda bloggare har uppmärksammat dagens datum. Tyvärr missade jag 111111 kl 11.11, tycker att det är ganska kul att skänka en tanke på att sådant ögonblick :)

Dagen har spenderats på skolbibbland. Har suttit och skrivit på en uppsats om pedagogik, ganska kul fram tills att jag körde fast på sista uppgiften. Gav upp och gick hem, slöa framför tv:n och sen vart det bodypump för första gången här i Luleå. Ganska kul att gå på något nytt pass och köra igenom lite andra muskler :)

Snart blir det lite tv häng med tjejerna. Just nu sitter jag och lyssnar på gamla Kent låtar etc. Önskar så jävla mycket att jag hade en grann sångröst och kunde sjunga med (utan att slippa klagomål från grannarna). Men det kommer nog i nästa liv istället :)

En liten väderrapport från norr också. Kan stolt berätta att vi inte har någon snö ännu (men nu lär ju helvetet komma imorgon bara för det..) !! Panik bland skidåkarna. Men själv tycker jag att det gör inte så mkt, även om det lyser upp lite här i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0