Lucia

Idag är det Lucia! Nu sitter jag med en mugg varm glögg, mumsar på goda (egengjorda) pepparkakor och myser i min nya tröja. Lite kontrast mot igår vid samma tid då jag satt på en restaurang på Teneriffa i solen och sippa på en öl och smaskade musslor. Men tycker om båda delarna oerhört mycket så tacksamhet är nog det rätta ordet för den här tiden!

Lite spontant stack jag och Lina till Teneriffa förra tisdagen, hittade en sista minuten från Luleå för 2500:-/per person och då ingick flyg och boende. Kan man tacka nej när det egentligen bara är några rapporter kvar att skrivas (vilket lika väl kan göras på Teneriffa som i Luleå)?! Det tyckte i alla fall inte vi, och fasen vad gött vi har haft det :)

Men längtar även hem efter lite kärlek. Så på fredag tar jag nattåget hem till Tranås. Jag ser verkligen fram emot att komma hem och fira jul. Älskar julen :)


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin tröja!

2011-12-14 @ 19:29:52
URL: http://sofiaeck.blogg.se/
Postat av: sofia

uppdatera!! :)

2012-01-10 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0