Dags att ge upp?

FarmVille gör mig fan galen ibland. Funderar på att ge upp allt, men vill bara köpa det där jävla huset och sen aldrig spela mer... men kanske pensionerar mig tidigare än tänkt.
Ikväll börjar det, så som vi alla har längtat efter de galna hemmafruarna på Wisteria Lane. Själv tänker jag sitta som klistrad i Ewes soffa framför TV ikväll för att se det första nya avsnittet :) Självklart ska jag även kolla på Ugly Betty, men hoppas att det har blivit lite bättre för jag var lite besviken förra säsongen.

Försöker plugga lite
med, men det går inte så bra. Engelskan ger mig verkligen huvudvärk. Jag suger på substantiv, adjektiv och verb... fattar nada. Pinsamt, jag vet, borde ha kunnat det där för lääänge sedan. Men på något lustigt sätt så har jag lyckats smita undan från det. Vill bara ha mitt jävla MVG, men det lär inte hända i den här kursen. Hade även ytterligare ett matteprov idag, får se hur det gick, vet att jag hade ett fel iaf :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0